130123

hejsan, nu var det längesen jag skrev igen. tänker hela tiden att jag ska blogga för att jag har mycket kul att berätta men det bli aldrig av! igår efter skolan gick jag och linnea ner på hemmakväll och plockade ihop varsin påse med godis, när vi kom hem till henne kollade vi på one tree hill och vilade lite. till middagen bjöd hon på bandspagetti & lax, himslarns gott gumman! sen låg vi bara i hennes säng och skrattade hela natten, riktigt kul faktiskt!
på morgonen gjorde hon toast som vi tog med till skolan eftersom vi antog att det skulle bli dålig lunch. sen har vi börjat på vårat nya mediaområde också, något jag ser mycket fram emot! vi ska göra ett program som vissa delar i ska vara livesändning för de andra i klassen. vårat tema är sex & kärlek och vi ska kalla det typ "fråga linnea". vi har en massa roliga ideer så jag tror att det kommer bli riktigt bra! det är mycket roliga människor i min grupp också och det gör saken bara ännu bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0