130128 (bild sen i lördags

klockan är ungefär precig 19.08 när jag börjar skriva detta. dagen har varit prima skulle jag säga! vet inte varför men det kändes så himla bra bara. och jag har väldigt fina människor runt om mig varje dag, i klassen osså vidare!
nu har jag precis skrivit klart min analys om utöja och allt det där, rätt läskigt det där om jag ska vara ärlig..kolalde på en dokumentär om det där här om dagen, själv och det skulle jag ju aldrig gjort. även om dokumentären var väldigt bra gjort så var den även väldigt ingående, läskig och så.  
läskig eller inte så tycker jag att ni ska kolla på den.
http://www.svt.se/dokument-utifran/se-program/del-1-377
 
åker iallafall till linnea snart och sover där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0