min årskrönika 2012.

-började året med att bara gråta, jag och min pojkvän gjorde då slut. det var riktigt jobbigt och ingenting jag har lust att gå igenom igen.
-åkte till tyskland med klassen i februari
-fyllde 16 (snart fyller jag 17 också)
-gjorde en redovisning om fösta världskriget när vi kom hem i våra nya fina kläder
-åt amerikanska pannkakor för första gången
-elin, jag och sanna gjorde våran första musikvideo 
-någonstans här sökte jag till gymnasiet, estet-media stog högst på listan
-gick på övningskörningskursen med mamma och olle, fick en bil av pappa som jag skulle ha när jag skulle övninsköra eftersom hans då var väldigt ny..
-var och kollade på djaras xfactor audition
-plockade tussilagos med jenny, vårtecken <3
-fick ett stort arbete i so'n på vintergatan vilket jag gjorde tillsammans med min vän elin nordin, arbetet var om GreenPeace, det blev väldigt bra och ett varsitt MVG på det.
-åkte till frankrike tillsammans med franskagruppen
-fick nyheten om två nya kusinbarn påväg hem från frankrike, tvillingar!
-grät ögonen ur mig på avslutningskvällen med HT09<3
-tog min första livmoderhalscancerspruta
-var på yran med elin och sanna
-började på gymnasiet, klassen heter ESEST12 och är väldans fin,
fick två vänner som blev lite exta speciella.
-fick veta vad en gymnasieförening var, och såg på föreningsfotboll
-var och jagade med teresia
-vann en turnering på vintergatan
-var till björnrike med elin och sanna
2013 nu. det började bra och sen inte. orkar inte börja detta år med att vara ledsen igen, så jag ska försöka att låta bli även om det är lite jobbigt. 2013 tänker jag vara glad och ha det bra, bara vara 17. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0