1-3 mars

i fredags när elin och sanna kom till mig åkte vi nästan på en gång in till stan igen och gick på bio med sanna och linnea, filmen hette 'du gör mig galen' och var ungefär den mest meningslösa film jag någonsin sett. på lördagen vaknade jag klockan fem och trodde jag skulle dö av magsmärtor men klarade mig som tur var. somnade om och vaknade klockan halv tio, då for vi på stan och kikade lite. sen på kvällen åkte vi till mo och jobbade lite på fridas 30års fest, det var roligt för alla kusiner var där och det var god mat så! en väldans fin helg bara. nu tror jag att jag håller på att bli sjuk eller så för vill mest bara gråta för ingenting, inte så hemskt roligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0